woensdag 19 januari 2011

Update! en gevonden werken.

Een update van mijn 'eerste kusje':

Het gaat erg vlot moet ik zeggen, 8 kleuren om mee te werken. De pc laat ik voor wat die is, 's morgens tussen 7 en half 8, zit ik voortaan dus al te borduren :-)

Zoals al vermeldt, het werk van de panda's had ik al gevonden, de prinsessen inmiddels ook, het voorbeeld daarvan, nog niet. Het Cars-alfabet is nog even zoek. De panda's komen uit een serie van 3, de pinguins heb ik in een ver verleden al eens gemaakt en hangt al jaren boven m'n bed, het patroon van de bijbehorende olifanten, heb ik een paar jaar terug kunnen bemachtigen.



5 opmerkingen:

  1. mooie werkjes Monica. Was je die allemaal kwijt met de verhuis ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Marianne, nee, niet kwijt met de verhuis, gewoon te goed opgeborgen ;-) en heel lang niets aan gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat ze terug in de buurt liggen! de panda's moeten toch ook vlot gaan, vooral zwart/wit?
    mooie vordering al met de vervaco!
    veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat eerste kusje is wel een superlief patroon. Fijn dat je het borduren terug hebt opgenomen. Het is zo'n fijne hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Monica,
    Mooie werkjes! Ik ben al benieuwd naar de vorderingen. Het werkje met die pingiuns, vind ik echt prachtig. Dat werkje dat Veerle ook heeft, daarvan mag je zeker zijn dat het eindresultaat prachtig zal zijn :-)
    Groetjes,
    Lieve

    BeantwoordenVerwijderen