maandag 9 mei 2011

Eindelijk!

Eindelijk is het borduurwerkje voor de onderzetter klaar!
De onderzetter is voor een vriendin van m'n dochter. Vorig schooljaar had ik voor de juffen onderzetters gemaakt, ze mochten toen kiezen uit de patroontjes van mouseloft die ik heb. Daarbij zat ook een beertje met een cello en de vriendin speelt zelf cello, daarom vroeg ze of ik er voor haar ook 1tje wilde maken. Ik had direct al wel gezegd, dat ik niet kon beloven wanneer het klaar zou zijn. Vandaag is het dus eindelijk klaar. 

Vorig week het borduurgedeelte, vandaag heb ik het in een onderzetter verwerkt, een stukje aslan (dat plakt dubbelzijde) erachter en daar weer een stukje vilt op voor het krassen.


Tot de volgende keer, hopelijk blijf ik nu niet zo lang weg ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten