zondag 19 juni 2011

WIP

Even een kort berichtje met een WIP.

De 2 'schoolbordjes' zijn eind van het schooljaar voor de 2 juffen, ik doe ze nog in onderzetters.

De badmintonborduurtjes komen ook in onderzetters en zijn voor de trainers van de badminton waar allebei mijn kinderen trainen. De ene trainer is er donderdag voor het laatst, zijn zoon geeft ook training, en wanneer die er voor het laatst is, dat weet ik niet, dus ik zorg dat z'n pa die mee krijgt en de 3de trainer is er gewoon nog tot eind van het seizoen (nog 3 weken) dus het 3de borduurtje hoeft nog niet zo snel af.


Ik meld me weer met de eindresultaten :-)

2 opmerkingen:

  1. Die zien er leuk uit Monica, ben al benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er leuk uit.

    Mvg Sarah

    www.borduurwerkensarah.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen